Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Mikaela Billström - 3 juli 2011 23:41


Svaret är NEJ!Jag är inte gravid. Det är klänningen som putar ut..



      

27 grader klockan 23:00..Inte illa för lilla Svedala..


    

Det jobbar en kändis på mitt hotell.. Ser ni vem det är som står bakom kassadisken ?;)



    

Jag borde bli fotograf..


 

Vid hotellet..

         

På väg upp mot Gondolen 


 

:)


    


Jag har varit på stan idag och shopat lite. Hittade bla en jätte fin klänning från Filippa K som jag blev förälskad i. Valde mellan en ljus beige och en ljus rosa och det blev den nedan..


 

Köpte även nya hus till Iphonen. En från DKNY och en från Tiger..



 

Har köpte lite annat också men jag lägger upp bilder på det i morgon..



Var ju på Söderstadion i kväll och tittade på Hammarby matchen och det var väldigt trevligt. Lyckades även ta T-banan därifrån och det är en storframgång för mig, tror det kanske är fjärde gången i hela mitt liv som jag åker T-bana men det gick ju bra det med. En del taxi chaffisar är så himla sura och otrevliga så det kändes bra att inte sponsra dom med pengar för en gångs skull.


Åker nog hem i morgon som det ser ut nu. Ska träffa Emelie på Tisdag för att fixa hennes hår inför Gatufesten.. Funderar på att gå en sväng på Grönan innan vi åker i morgon, Djurgårdsfärjan är ju precis vid hotellet.


Den som lever får se..


Lev väl


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards