Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Mikaela Billström - 26 juli 2011 19:28

Hej mina fina!


Har varit dålig på att uppdatera, jag vet.. Men jag ska bättra mig nu. Jag håller på att målar och stökar i min blivande walk in. Jag var stenhård förut att jag inte ville ha någon hjälp men jag har fått släppt lite på det.;) HAr varit på stan i dag och köpt lite inredning till garderoben. 


I går så träffade jag Emelie på stan och tog en fika med henne. Hon var här på en snabbvisit sedan skulle hon tillbaka till Danmark igen, tyvärr.. Jag och Micke ska nog hälsa på henne snart så vi träffas ju snart igen.


Efter jag träffade Emelie så möte jag upp Helene. Var ett tag sedan jag träffade henne också så vi tog också en fika och sedan blev det lite shoping. Hittade lite tröjor, underkläder, byxor och lite smink. Orkar inte lägga upp några bilder men ni kan få se en av tröjorna som jag köpte på VILA. Jag tyckte om den även fast den var väldigt enkel..


   


Nu ska jag göra en räksallad sedan blir det mys framför tvn hela kvällen. Måste samla krafterna för i morgon vankas det jobb.


TTYL 



Föresten, kolla vilka vackra blommor jag fick på min namnsadag i Söndags av världens finaste pojk.


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards