Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Mikaela Billström - 4 juli 2011 19:22


Hej mina fina!!



Jag älskar våran fina huvudstad men just nu känns det faktiskt riktigt skönt att vara hemma.  Just nu ser jag fram emot Gatufesten med bästa brudarna :) Ska gå på Onsdag sedan vet jag inte riktigt vilka dagar som jag ska gå. Ska kolla med tjejerna så får vi se sedan.



 

Linen och Emelie 



Ligger just nu hemma med Ipaden i soffan och tittar på Solsidan. Det är så himla skönt att vara ledig, att bara vara och ta dagarna som dom kommer. Jobbar man 100% så finns det inte många såna dagar. Jag skulle helst vilja jobba 50-60 % bara men det blir det nog inte på tal om på ett antal år.. Men skönt skulle det vara måste jag medge.



Jag köpte denna plånbok i Lördags också. Jag behövde en liten för min LV plånbok är rätt så stor, den får knappt plats i mina mindre väskor.


 

(Bild lånad från googel)



Nu ska jag ta en power walk runt Skottsund. Känner att man har lagt på sig lite under helgen som har varit..


Lev väl


//M



En sak till - Tack till alla som har grattat mig via sms, samtal och Facebook. Ni är guld värda mina vänner..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards