Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Mikaela Billström - 28 juli 2011 18:45

Hej mina fina! 


Är helt slut i huvudet för det har varit en lång och ovanligt jobbig dag. Jag ska försöka härda ut till Söndag sedan är jag ledig Måndag och Tisdag. Jag har ju tagit en till veckas semester vecka 32 så det ska bli skönt. Funderar på att åka till Sthlm eller Göteborg/DK men inget riktigt bestämt ännu.


I går tog jag ett uppehåll från jobbet och gick ner på 1891 för att titta på lite kläder. Skulle egentligen köpa en klänning ifrån TIGER men istället blev det denna tröja i från GANT.

Jag funderade först på att köpa en turkos men det blev denna rosa istället. Köpte även en ljus rosa Piké tröja av samma märke.


 


I dag på lunchen fixa en tjejkompis till mig mina naglar. Har ju korta naglar nu när jag inte har någon förlängning och det ser så himla tråkigt ut men nu ser dom lite tuffare ut. Funderar på att köpa en likadant nagellack fast med ljusare färger..


 


I kväll ska jag (vi) lägga golvet i "garderoben" och sätta lite lister. Jag målade ju väggarna ljusrosa först men det var inge bra så nu har jag målat dom ljus gröna istället och det vart mycket fräschare. Nu står jag i valet och kvalet om jag ska ta hit klädställningen eller inte, det är ju grymt snygg men jag vet inte om det kommer att passa. 


 

Här är den när den är ny och helt oanvänd. Jag skulle vilja ha en mindre så ska be min privata designer att skissa upp nått ;)



Nu ska jag beställa en sallad ifrån Pizzerian sedan blir det lite mys framför tvn.


Ha en mysig kväll


Xox /M







En sak till..


Jag tog denna bild på Chanel precis. Alltså, tänk om man vore så här vig?!


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards