Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Mikaela Billström - 2 januari 2012 16:14



Jag har en stor kärlek till Sex and the city. Just nu ligger jag i soffan och följer när Carrie blir lämnad vid altaret av Mr Big.

Hans förklaring var att han greps av panik - Jävla pundhuvud. Jag har aldrig varit Team Big utan jag hade hellre velat att hon stannade med Adam. Han var en kul och omtänksam kille medans Big har sviket henne gång på gång..




Jag älskar SATC för att -


* Den serien får mig att både skratta och gråta


* Man kan känna igen sig själv och olika situationer 


* Jag älskar karaktärerna


* Kläderna 


* Serien handlar om Kärlek, Vänskap och Svek - Livet helt enkelt..




Vänskapen mellan dessa fyra kvinnor är faschinerande och jag tror att det är just därför som SATC har blivet så stort. Män mode och realtioner finns också med som bihistorer men själva kärnan är just deras starka vänskap. Det är otroligt hur man lyckas bygga upp säsong efter säsong och serien har aldrig sviktat utan har varit lika stark hela vägen. Sedan att det faktiskt har funkat med två långfilmer efter det är bara stort..




Serien från början till slut i bilder





















k









g




  





   






           



  



   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards