Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Mikaela Billström - 9 januari 2012 18:57



* Jag får mindervärdighetskomplex när jag vet att någon kan en sak bättre än vad jag kan. Jag blir tillbaka dragen och som en helt annan person och jag känner mig som sämst i hela världen. En del personer kan få mig att känna så och därför måste jag försöka välja bort dom för att inte må dåligt själv. 


* Jag lägger alltid mobilen upp och ner och helst på ljudlöst.Jag är fömodligen den sämsta i världens på att svara i mobilen och det vet dom flesta i det här laget.. Men mobilen har aldrig varit så viktigt för mig, jag kan inte förstå dom som te.x går på affären och aldrig skulle kunna tänka sig att lämna mobilen hemma.. Jag menar vad ska kunna hända egentligen?


* När jag går in en port så måste jag hinna upp för för trappan innan dörren slås igen. Hinner jag inte kommer något dåligt att hända..


* Jag är en väskoman.Jag andas, äter och känner väskor..


* Jag har spelat fotboll sedan jag var 9 år och blev vid 15 årsålder utagen till landskapslaget. Nu spelar jag bara för kul.. Jag älskar fotboll och är en riktig bolltjej. Jag är ingen som svettas på gymet för jag tycker inte att det är roligt.. Sedan att jag kanske skulle behöva det är en annan sak.. ;)


* Jag är en äkta realitysåpa NÖRD.. Jag kan sitta  timmar och titta och jag tycker det är avslappnande... Men jag står ialf för det och jag tycker inte att det är något bevis på att man ska vara dum i huvudet.


* Jag bär aldrig t-shirts eller linnen för jag skäms över mina tatueringar som jag har på höger arm. Det är väldigt jobbigt och jag har påbörjat en laserbehandling men det tar ju sin tid innan dom försvinner..


* Jag samlar på Efva Attling smycken och jag har faktiskt en hel del nu.


* När jag ska sova så måste jag alltid ha typ mellan tårna. En knäpp grej som jag började med för några år sedan och jag blir galen då Charls försöker att dra bort tyget..


* Jag har ingen som helst kontakt med min farmor längre även fast hon bor 2 km bort.. 


* Jag äter för det mesta bara nyttig mat. Det blir en hel del sallad på dagarna men på kvällarna så blir det en del gott som förstör allting..







Av Mikaela Billström - 9 januari 2012 14:03





Några bilder från Victoria Secret modellen Rosies nya plåtning. 


Visst är hon helt underbart snygg?





     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards