Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Mikaela Billström - 27 januari 2012 10:01


Hej mina fina!


Här sitter jag, ensam och ful och väntar på att sotaren ska komma. Herregud, vilken tid de tar. Jag som hade sovmorgon idag hade ju kunnat sova en stund längre. För mig är det ovärderligt.. När man kliver upp klockan 0600 nästan varje morgon så behöver man få sova ut ibland. Strax ska jag hoppa in i bilen och åka mot stan där jag ska möta upp bästa Erika för lite shoping, måste ju köpa en ny festblåsa till ikväll:)Jag säger som hon i Lyfällan "Men det är inte kul att ha på sig gammla kläder"..Mitt favorit citat ur lyxfällan bay the way är "Det är inte så där Gucci  dyrt". Hur tänkte tjejen när hon sa så?trodde hon att svenska folket kunde relatera till det bättre då?"Jaha, men då är det ju helt Okej. Det är inte så Gucci dyrt"Undermening : "Det är inte en halv förmögenhet dyrt". Nej, nu släpper jag det..


Undra vad jag ska köpa för kläder till ikväll?Jag kör lite på att man måste välja mellan tuttar och ben. Att aldrig kombinera dessa för då blir det lite slut varning. Jag kör oftast på det förstnämnda men jag funderar faktiskt på kjol ikväll.. Hmm vilken dilema.


Nu är sotarn här.


Trevlig helg raringar


Xo





                       

Mina älskade små troll..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards