Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Mikaela Billström - 11 januari 2012 17:42



Rebecca Simonsson släpper en ny kollektion för Nelly.

Jag diggar Rebecca och jag tror att hennes kollektion kommer att säljas som smör i solsken..



Här får ni lite smakprov ..



       

Av Mikaela Billström - 11 januari 2012 16:00


Hej  mina fina!


I morse när jag klev upp och skulle göra mig redo för ett besök hos Kommunhälsan så  var det 13,4 grader inne i vårat hus. Alltså det är inte Okej.. Det är ju fan svinkallt,. Så nu har jag satt på alla element som jag kan hitta, tänt brasan på full speed och tagit på mig pappas gamla tjocktröja. Patrik Sjöberg bok " Det du inte såg " går på hög volym och jag gruvar mig just nu för att åka på Ica..


Ursch, jag har så ont i axeln.. Jag väntar på att sjukgymnasten ska ringa upp som dom lovade att göra idag.. Blir så less när man måste jaga folk för att dom ska göra sitt jobb..Suck. Hör dom inte av sig imorrn så går jag till VC ändå.. Tycker det borde vara solklart att jag ville träffa en sjukgymnast och inte en ssk..Suck..Igeen.



Boken " Det ni inte såg" är faktiskt väldigt bra. Om ni är intresserad av att läsa den så kolla på tv3 klockan 2100 ikväll. Då är det en lång interjuv med Patrik Sjöberg i programet "Livet blir bättre".  Där berättar han om sin uppväxt och om dom fruktansvärda övergrep som han var med om som barn,. 




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards