Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Mikaela Billström - 16 januari 2012 16:10


Filmtips!




Adam är 27 år och får, trots sitt hälsosamma liv, en allvarlig cancerdiagnos. För att hantera sin nya situation har han den bästa och inte helt smidiga polaren Kyle, sin chockade mamma, flickvännen Rachael och den nyutexaminerade terapeuten Katie som tar sig an Adam som sin andra patient - någonsin. 50/50 är en värmande och fantastiskt rolig feel good-film om när livet inte är på topp





 







 



Jag tycker att 50/50 är en fantastisk komedi om något så allvarligt som cancer. Jag tror att det är precis en sån här film som behövs för att  inse att man kan se problemet istället för att gå runt det..


Av dig får den      av fem möjliga.


Se den...    

Av Mikaela Billström - 16 januari 2012 16:01

Hej alla fina!


Jag har precis varit på besiktningen och det gick så där.. Killen upptäckte att högra fram fjädern hade gått av, konstigt att man inte har märkt det. Tyspiskt, trodde man skulle slippa sånt här skit när man har en relativt ny bil. Måste besikta om den före den 16 Februari.. Killen som besiktade bilen var väldigt nervös, han vågade knappt kolla mig i ögonen.. Så när han skulle berätta om fjädern så skämdes han nästan, lillstackarn..




 



Jag ska försöka jobba imorgon och se hur det går. Jag har varit hemma i en vecka nu så jag känner mig väldigt understimulerad.. Gör det fortfarande ont så får jag väl sjukskriva mig igen :(...


Allt för nu.


X

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards