Alla inlägg den 6 december 2012

Av Mikaela Billström - 6 december 2012 22:23


Godkväll!


Hujedamig vad jag är torr i ansiktet. Ingenting hjälper, jag har provat allt.. Nu kletade jag in dom torraste partierna med idomin, fräsch tjej som har idominsalva i ansiktet men va fan.. Nödan har ingen lag. Micke har precis gjort i ordning lite kvällsfika som vi ska äta nu medans vi tittar på Desperate housewives.. Han är snäll min älskling, han ser alla girliegirlie serier tillsammans med mig.



I morgon kommer mina tjejer hit på fika och skit snack. Vi ska dricka glögg, äta pepparkakor och mysa med våra bebisar. Så skönt att ha vänner med barn som är lika gamla som Miris så man kan ventilera sig med varandra. 



Nu vill Mira ha sin kvällsvälling..


Sov så gott

 

 

   

Av Mikaela Billström - 6 december 2012 13:24


Hej i snöovädret!


Jag och min lilla dvärg var nyss hos mamma som ligger sjuk i flunsan, hon behövde hjälp med att handla så vi åkte över på ica. Jag är glad över att vi tog oss hem välbehållna, även fast däcken på bilen är nya så gled vi som vantar på vägen. Micke har ju Saaben på jobbet och det känns allt annat än tryggt att veta att han ska åka från stan med dåliga vinterdäck på bilen. . Jag funderade på om vi skulle åka och hämta honom men samtidigt känns det inte tryggt att åka runt med lillan på vägarna nu.


Nu ska vi tvätta och göra lite nytta här hemma. Jag lovar att uppdatera lite senare igen.

 

Love.

 

 


 




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards