Alla inlägg den 8 december 2012

Av Mikaela Billström - 8 december 2012 23:39


Hej mina fina!


Igår varmina fina vänner här med deras små bebisar, vi drack glögg och åt lussebullar och snackade skit, När tjejerna hade åkt hem så skulle jag och Helene åka och handla med våra små, jag hinner knappt backa ut bilen från parkeringen fören jag kör fast.. Tur att Helene är förlovad med Sveriges starkaste karl som kom och flyttade bilen åt oss för vi hade då inte klarat av det själva.

 

 Dagens ros till dig Fredrik.











Helene sitter och myser med Mira och Ossian.



   


Hur söta är inte dessa små geléhallon?




 

Min fina Mira med one pices som hon fick av Kitty i present














 


Kitty klappar Chanel



 


Hur kan man slita sina ögon ifrån dessa charmtroll?



 


Mira känner sig lite utfryst..;)






Dålig kvalité men ändå en fin bild på Jessica och Kitty 



 



Stora tjejen Kitty 



   


Tula och Mira softar på 

 

 

 

 

I morse kom Erika hit och hälsade på oss, vi fikade och surrade lite.Gulliga Erika gav mig även en julklapp i form av ett läppglans med spegel och lampa i-ett och en flaska med olja till håret. Oljan var magiskt bra, mitt hår är så strävt i vanliga fall men med denna olja känns håret som silke. Erika sa att dom säljer oljan på Trudes om ni är intresserad av att köpa den :)!.

 

 

 

 

 

 

 

Jag Micke och Mira åkte en sväng på Birsta på eftermiddagen och möta upp mamma och pappa för att käka middag. Sedan gick vi och köpte lite små grejer, vi skulle få bort några julklappar men det var så grymt mycket folk så vi hoppade det. Ska nog åka in en sväng på Måndag istället. Jag och Micke köpte nya iphone 5, jag slulle egentligen gå in på Telenor och fixa så jag hade fast pris på mina sms men istället kom han med ett jätte bra erbjudande till både mig och Micke som gör att vi får en billigare deal så vi körde på det. Vi får mobilerna om ca 1 vecka, ska bli kul att se om dom är lika schyssta som folk säger.

 

 

 

 

 

 

 

Mira min älskling var ju med i tidningen idag, såg ni det?Jag ville ju egentligen att vi alla tre skulle vara med i tidningen men eftersom våran fotograf avbokade våran fototid pga av sjukabarn så skickade jag in en bild enbart på Mira.. Kände att jag inte kunde vänta så mycket längre med att sätta in i tidningen då det redan börjar komma Novemeber barn med.

 

 

 

 


 




I morgon ska min mamma ha julkonsert på Opalen i Kvissleby som vi ska gå och se. Om vädret tilllåter så ska jag och några till ta en morgonpromenad..


Ha en fin fortsättning på helgen nu.


Love.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards