Alla inlägg den 10 december 2012

Av Mikaela Billström - 10 december 2012 21:54



Jag och min lilla dvärg sitter på plädan framför brasan och myser. Mira älskar att sitta i babysitern och stirra in i elden, hon är så faschinerad av den. I dvden rullar "get rich or die trying" med 50 cent och på soffan ligger Micke och sover, han började må illa efter middagen så jag ber nu till gudarna att han inte har åkt på magsjuka för då vågar jag inte ha Mira tillsammans med honom.

 

 

 


 





Imorgon ska jag åka in och köpa julkappar till Mickes familj. Vi har bestämt i min familj att vi skippar det i år helt och hållet eftersom mamma fyller 50 och pappa 60 så ska vi satsa på en resa till något varmt land istället så vi har kommit överens om att vi endast ger Mira nått i år. Pappa fyller 60 år på Söndag, samma dag som Mira blir 2 månader. Vi har fixat en överaskningsresa till honom, det enda han vet är att vi ska åka på Fredagmorgon och komma hem på Söndagkväll, mer vet han inte. Ni kan tro att han är nyfiken. Jag Micke och Mira kommer att åka på Lördag morgon istället för Micke jobbar och kan inte ta ledigt plus att jag inte vill vara borta på resande fot så länge med mini me.


Det ska bli roligt att åka iväg en sväng. Vi ska dessutom åka till Sthlm dagen efter nyår hade vi tänkt, vi ska ge det till varandra i julklapp. Vi ska bo på hotell och sedan köpa våra egna julklappar på plats där så vi sparar pengarna tills dess. Hur fina barnkläder har dom inte på NK?Önskar jag hade presentkort där på en rejäl summa så jag kunde shopa allt fint till henne.

 

 

 

 

 

Jag och älsklingen i skrivandes stund..

 

 

   

 

 

 


Sleep tight

 

LOVE.


Av Mikaela Billström - 10 december 2012 13:13




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards