Alla inlägg den 12 december 2012

Av Mikaela Billström - 12 december 2012 16:06


Igår låg Mira på mitt bröst och vi gjorde lite babymassage när jag plötsligt började må illa. Jag tänkte inte så mycket på det men när det senare blev värre och värre blev jag väldigt lättad över att Micke kom hem från jobbet för då åkte hinken fram. Jag har kräks i intervaler från 1600 igår eftermiddag till 0400 i morse, Just nu mår jag bra, det är på väg ur nu känner jag så min fina Micke har varit på affären och  köpa en massa isglass, nyponsoppa, kinderägg, gott och blandat, vindrovor mm. Haha dom få kg jag lyckas ha gått ner nu kommer snabbt tillbaka. Mira fick åka till farmor och farfar när Micke åkte och jobbade i morse, jag orkade inte ta hand om henne och rädslan över att hon också ska bli sjuk fanns i bakhuvudet. Ursch, det var verkligen skit jobbigt när Micke åkt med henne imorse.. Jag har inte ens känt på henne sedan igår eftermiddag så det kändes i hjärtat att se henne åka men det var det bästa för alla parter. Dessutom vet jag att hon har det jätte bra där..


Nu sitter hon i babysitern bredvid mig i soffan och Micke ligger bredvid mig och sover. Stackarn, han har passat upp på ett spädbarn och samtidigt tagit hand om en magsjuk fru. När Mira vaknar strax kommer jag att ta upp henne, jag klarar inte av att låta henne vara.. Handspriten står redo på bordet bredvid.

 

 

 

 

 

        

 

Mitt liv började på riktigt när du kom.. Min lilla snuffsa..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards