Alla inlägg den 21 december 2012

Av Mikaela Billström - 21 december 2012 16:32





Hej mina fina!


Idag träffades jag Helene Veronica och Jessica och fikade lite.Veronica och Jessica är också mammalediga men deras små töser är lite äldre än Ossian och Mira. Jag har länge funderat på att köpa en bärsele och när Jessica berättade att hon hade en liggande så köpte jag den av henne. Hon hade också en massa kläder som Kitty hade vuxit ur som jag köpte av henne, mest av märket Newbie som jag älskar. Mira har nog hela deras kollektion :)

 

 


 

 

Tyra 8 månader. Vadå charmtroll?

 

 

 

   

 

Veronica med sina barn - Loke och Tyra

 

 


 

 

Kitty och mamma Jessica

 

 

   

 

Mira fick prova Kittyd bsbysiter som hon blev helt kär i. Mira tyckte den var mycket lyxigare än den hon hade hemma..

 

 

 

 

 

Miras bestfriend Ossian och hans MILF mama . Mira fick en julklapp av Ossian idag också, sådan gentleman han är.

 

 

 

 

 

 

Ozzy 

 

 

 

 

Loke hjälper Mira med att ställa in farten på babysitern

 

 

 


 

 

Mira sitter i barnstolen för första gången.. Loke hjälper till såklart!

 

 

 

    

 

Mira med sin nya Juicy couture klänning.. ( tyvärr inte äkta men jag ska köpa en äkta JC till henne)

 

 

Nu blir det blöjbyte och invänta pappsen. Nu är han ledig i fem dagar och gissa om han ska få ta Mira så jag får sova?:)

 

Trevlig helg mina raringar

 

 


Av Mikaela Billström - 21 december 2012 16:26

 

 

Första julen utan dig mormor.. Ursch vad jag saknar dig..


Men jag tror att du har det bättre nu och det ger ett mig ett lugn.



  





  


Älsklingen och mormor på kyrkogården förra vintern,





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards