Alla inlägg den 23 december 2012

Mys

Av Mikaela Billström - 23 december 2012 16:10

 

 

Vilken skön dag!

Vi har bara varit hemma och myst. Vi har tittat på Astrid Lindgrens Jul och varit ute på en promis, snart ska jag göra knäck. Undra om jag lyckas?Jag har köpt jätte fina burkar som jag ska lägga knäcken i och sedan ge bort. Haha ni som känner mig vet nog hur detta kommer att gå men jag lever på hoppet. Kanske blir det som i Sunes jul och pappan ska göra knäck.. Vem vet !

Igår var vi till Härnösand och visade upp sessan för Micke och marias farmor och farfar. Vi knäppte lite generations kort med systemkameran och fikade. 

Några bilder från min Iphone 








   







  




Igår kväll skulle vi ha gått på bio men eftersom vi bor i världsmertropolen Sundsvall så gick det typ tre filmer på Filmstaden.. Jag hade ju velat se Callgirl men den var såklart inte medräknad bland dessa tre.. Bhuuhuuu.. Mamma och pappa som skulle ha varit barnvakt kom istället över för att dricka lite glögg och få några julklappar. Dom fick varsin tavla med jätte fina texter som jag hade köpt på Gallerx. Texterna handlar om hur viktigt det är med far och mor föräldrar för ett litet barn. Dom fick också en förstorning på Mira och lite chocklad. Vi skulle egentlige inte köpa några julklappar i år eftersom vi istället ska åka på en resa men jag ville ändå ge dom något.

 

 



Mamma Mira Pappa och Mike

 

 

 

Micke har åkt till sina föräldrar för att hämta en julskinka som dom har gjort. Jag är ju lite fjaskig när det gället kött men idag ska jag synda och ta en julskinkamacka ikväll.

 

Ha en fin Söndag nu. 

 

Love






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards