Alla inlägg den 4 september 2012

Av Mikaela Billström - 4 september 2012 23:34


Ikväll gipsade Micke min mage. Han var en naturbegåvning och avnjutningen blev helt perfekt :)En riktigt schyst idé och ett fint minne att ha kvar av sin graviditet.



Jag köpte gipset på Panduro för 189 kr.





            

Av Mikaela Billström - 4 september 2012 23:08







Kolla vilken gudomligt underbar body jag har köpt till lillan.




Burberry it is !!:)




 

Av Mikaela Billström - 4 september 2012 16:51


Hej Hej!


Har precis kommit hem från stan och ska strax hoppa in i duschen för att sedan åka hem till syrran och gratta henne. I morse var jag hos barnmorskan och allt såg bra ut. Magen hade inte växt så mycket, 1 cm på två veckor men det kunde bero på att hon ligger på tvären. Hon verkar gilla att ligga så för hon verkar inte ha några som helst tankar på att vända sig. Min bm sa att hon nog hade lagt sig i position där och att jag måste få hjälp av en läkare för att  försöka vända henne om jag inte vill göra ett snitt.



Nu måste jag göra mig i ordning. Vi höres lite senare istället.


POK




  


 

Hittade Charls på övervåningen liggande i babygymet :)!!







Av Mikaela Billström - 4 september 2012 07:50








Hej mina fina!


Jag och hundarna är uppe med tuppen idag. Mickes alarm ringde klockan 0600, jag försökte somna om men då började magen hoppa upp och ner för då hade lilltjejen svalt fostervatten och fått hicka så då var det bara att kliva upp. Sitter nu med Chanel i famnen och äter frukost och tittar på Vakna med the voice. Ska ju till bm klockan 0900 och mamma ska följa med för vi ska direkt in til stan sedan. Har fått en inköpslista av älsklingen som jag ska fixa, vi renoverar just nu det stora sovrummet så vi måste ha lite lister och annat dit.Vi funderar på att flytta vårat sovrummet dit in sedan för det är mycket större än det sovrum vi har idag. 

 

 

        




Föresten..

Jag har inte fått några bristninga på magen än vilket jag är väldigt glad över, Jag har bara fått små små vita strimmor på höfterna som knappt syns. Jag använder ett stick som Helene tipsade om som heter  Cocoa butter pregnancy stick från Body shop och jag tror faktiskt att det fungerar. Det ska göra huden med elastisk och mer fuktig och doften av cocous gör ju inte saken sämre. Micke smörjer in varje kväll så det har blivet en liten vana :). 


Ett tips till er som ruvar !




 




 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards