Alla inlägg den 17 september 2012

Av Mikaela Billström - 17 september 2012 20:58








Detta hoppas jag att jag slipper..



HAHAHA..



 

Av Mikaela Billström - 17 september 2012 20:47


Hej hej hallo!


Har legat i soffan och halvsovit hela dagen och nu känns det lite bättre. Micke kom hem med tidningar, godis (kinderägg och mentos) och frukt förut. Micke är inte heller pigg så vi har nog smittat ner varandra.. Typiskt. Är lite små nervös inför morgondagen, försöker inte tänka på det men det är inte så lätt :).. 



Micke knäppte precis ett kort på min mage. Jag har väldigt svårt att acceptera min storlek av mage, jag går in i saker hela tiden och försöker få på mig kläder som jag hade för 6 månader sedan. Min hjärna har inte riktigt fattat hur stor jag faktiskt är nu :).

 

 


Men det är bara ca tre veckor kvar nu och det känns ganska bisarrt,minst sagt.




 

Av Mikaela Billström - 17 september 2012 15:53



Ligger just nu i soffan med Charls och Chanel och fryser. Även fast jag har täcke och filt så är det kallt..Min hals är också svullen så jag tycker förbannat synd om mig själv just nu. Inte nog med att man är höggravid så ska man behöva bli sjuk också. I morgon ska vi träffa läkaren hela förmiddagen sedan på eftermiddagen ska jag till bm för kontroll så jag hoppas att jag är lite piggare då.


Nu blir det "The real housewives of New Jersey".. Hoppas att Micke kommer hem snart :(.. 

 

Bhuuuhu.

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards