Alla inlägg den 14 september 2012

Av Mikaela Billström - 14 september 2012 20:11


Hej mina fina!


Jag och Helene var en sväng till Birsta idag. Hon är också höggravid så det ser nog lite lustigt ut när vi kommer gående med stormagarna. Jag köpte ett par mjukisbyxor och en jätte fin ljuslykta från Indiska. Köpte också bokstäver i trä på Panduro som jag precis har målat. Ska hänga upp dom i skruttans rum sedan när dom har torkat. Kände mig riktigt huslig när jag satt här på golvet och målade dom. Såklart så skulle Charls trycka med sig under målningen så det vart en hel del hår som fastnade i färgen men det blev bara charmigt.


Micke står just nu i köket och lagar snitzel. Själv ligger jag i vardagsrummet, jag är så himla trött i kroppen så jag har blivet lovad massage sedan:). I morgon ska vi ut på Birsta en sväng, måste bla kolla på en ny mobil eller om jag kan lämna in min och få den fixad.


Ha en fin helg nu.


Kram M

 

 

   

Av Mikaela Billström - 14 september 2012 20:06



Några har frågat om vilken barnvagn som vi har köpt så jag slänger upp en bild på den här. Jag är super nöjd med den och den är enkel och lättkörd. Längtar tills jag får vara ute och köra med den :)



       

Av Mikaela Billström - 14 september 2012 19:16

  




 Tycker Chris Browns nya tatuering är slående lik en

misshandla Rihanna, tycker ni inte?

 


Hur tänkte han här?







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards