Alla inlägg den 12 september 2012

Av Mikaela Billström - 12 september 2012 15:34

Igår kväll så åkte jag över på macken för att köpa nässpray till Micke. Jag parkerade bilen precis utanför och gick in. Jag vill köpa nässpray sa jag. Kvinnan i kassan tar fram sprayen men ger inte över den till mig utan istället säger hon -" har du leg?".

Jag trodde först hon drev mrd mig men när jag såg på henne så var hon väldigt seriös! Nej, jag har inget leg men du såg ju att jag kom körande och dessutom är jag höggravid!

Då säger kvinnan i kassan att en 14åring också kan vara gravid. Jag tände till och sa att jag är faktiskt 27 år. Du såg ju att jag kom körande en bil och för att kunna ta körkort i Sverige så måste man vara 18år.

Men noll respons i kassan!


Herregud, det är en nässpray vi pratar om!

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 12 september 2012 00:43

Jag ligger just i sängen med Micke snarkande bredvid mig. Jag har vänt lite på dygnet och är klarvaken på nätterna och dödstrött på dagarna. Jag gör ett premiärinlägg nu från ipaden så ni får ha överseende med att det kanske ser lite konstigt ut.


Det har varit en ganska tung dag idag. Jag blir så lätt irriterad, hundarna och Micke får ta lite skit just nu. Imorse skulle jag släppa ut hundarna för en snabbkiss med Charls kom inte på engång när jag ropade, då får jag spel och ryter till åt honom och då kommer han in. Jag får då så fruktansvärt dåligt samvete, dels för att jag skrek på Charls och dels för att bebisen skulle bli rädd och ledsen. Jag började då att asböla, Inge små snyftningar utan det vart en riktig "cry me a river" fest.

Jag älskar verkligen att vara gravid och jag tror att min kropp är som gjord för att vara det men jag har mina svaga stunder ibland och Jag tror att det är viktigt att få ha dom för nu känns allt mycket bättre igen.


Nu måste jag springa ner på toaletten och kissa :)

Hoppas att ni får sova gott i natt.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards