Alla inlägg den 24 september 2012

Av Mikaela Billström - 24 september 2012 13:31






  





Jag fick jätte fina röda rosor av älsklingen igår för att jag har varit sjuk. Han är min klippa, mitt hjärta!

 

 

     

 


        





Av Mikaela Billström - 24 september 2012 13:02


 





Jag är mycket inne på olika forum och läser om kvinnors graviditer och om deras liv i största allmänhet. Det är så många som klagar på små skit grejer inom graviditeten, så som "Min mage har fått jätte fula märken" eller " I dag känner jag mig tjock och ful" et.c


.. Och självklart, det är mänskligt att man får ha dessa "skit" dagar, även jag har dom men när samma personer sitter och gnäller dagarna i ända så blir jag riktigt förbannad. Jag tror dom inte förstår hur många kvinnor som skulle vilja byta med dem,  hur många kvinnor som inte vill annat än att bli just gravida. Det är ett stort förbanat hån mot dom när ni sitter och gnäller över era extra kg och spyr galla över hela eran situation. Det är ett val att bli gravid, man väljer att skaffa barn men tänk om ni inte hade haft den möjligheten?Så snälla, Tänk till..Eller googla och hitta bloggar om barnlöshet, man får en rejäl tankeställare!!




Om ofrivillig barnlöshet vore ett lyxproblem, tror ni då att de som lätt har fått barn inser att de bär på en lyxskatt och inte borde klaga?

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards