Alla inlägg den 10 september 2012

Av Mikaela Billström - 10 september 2012 18:45




..Sista föräldrargruppen idag. Lite sorgligt men skönt med vetskapen om att nästa gång vi träffas så kanske det blir i den nya mamma gruppen tillsammans med våra små dvärgar. I dag på förmiddagen var jag ut till Birsta en sväng och köpte lite nytt smink , en tröja och en halsduk. Det är verkligen pest att köpa kläder just nu. Ingenting passar, har väldigt få kläder i min garderob som jag kan ha nu. Vägrar köpa tröjor i storlek L som jag (förhoppningsvis)inte kan ha om en månad..


Många klagar på att jag är dålig på att svara i telefonen..Jag vet, ni har helt rätt. Det är värre än vanligt nu för jag sover väldigt mycket och är lite små förvirrad så har i princip aldrig med mig mobilen när jag är ute. Ska bättra mig, men jag tror inte att det kommer att hända innan förlossningen.. Tyvärr. Jag behöver lugn just nu, det är en kort tid av ens liv som man är gravid så jag tar mig rätten att pausa verkligenheten en stund så jag kan leva i min bubbla..Det behövs, mina batteier är på noll just nu.

 

 

Nu ska jag väcka Micke som har tagit en liten powernap för vi ska börja med Miras dockskåp. Det ska bli kul att ge henne ett ett dockskåp som vi har gjort tillsammans,sedan om hon vill ha det är en annan femma ;)..Det är en fin tanke ialf :).

 

 

 

 

(Bild från googel)  

 

 

Av Mikaela Billström - 10 september 2012 18:36




Kolla vilka fina plagg som jag har budat hem:).. Jag är helt förälskad i Burberry baby kläder, finns fan inget sötare ;)



Och självklart så måste hon ju ha en Pippi tröja till Hösten. En lika dan som mamma har såklart.

 

 


 




 

Av Mikaela Billström - 10 september 2012 18:20





Jag har hört att under en livshistoria träffar man 3 människor som man är helt kompatibel med.


En av dessa persoer är Micke.. Och damen i magen är den andra.


Vem den tredje är återstår att se :)..

 

 

  

 

 

               

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards