Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Mästervärk

Av Mikaela Billström - 14 januari 2013 15:15

 

Hej mina fina!


Idag har jag och Mira bara barit hemma och myst på. Det är kallt ute så det blev ingen promenad idag, har hört att det ska hålla i sig hela veckan. Jag målade en tavla idag som jag tänkte sätta upp i Miras rum men den blev inte lika fin som jag hade föreställt mig tyvärr.. Micke ringde precis och sa att vi nu har sålt Saaben.. Vi har ju tänkt att sälja den länge men det är ändå lite sorgligt. Nu ska vi klara oss på en bil tills vi har hittat en bra andrahand bil men det ska väl gå bra. Dom dagarna som jag vet att jag ska göra något så får jag väl köra in Micke på jobbet så vi kan ha bilen.. Inge mer med det. 





Vilket konstverk va? 50 000 kr snabbaffär. Någon?

 


 

 
 
Ingen bild

Mallan

14 januari 2013 15:41

Jag vill gärna se bättre bilder på Miras rum :) Du verkar vara en toppen mamma, så lyssna inte på idiotiska kommentarer! :)

 
Malin

Malin

14 januari 2013 16:04

Så får vi också göra, jag får skjutsa Emil om jag vet jag ska göra något. Har funkat bra, även om jag vissa dagar önskar vi hade 2 bilar!:) Jag har ju så pass nära så jag kan gå och hämta bilen om det skulle bli akut, men då gäller det ju att bilstolen redan är i bilen också;)

http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

 
Ingen bild

Missinga

14 januari 2013 21:54

Tycker den var rätt häftig! Men tror att det är Mira som ska ha den:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards