Alla inlägg under mars 2013

Av Mikaela Billström - 3 mars 2013 19:37

 Hej mina fina!


Igår kom mamma pappa syrran och Frdde hit för att äta ostbricka och titta på sista chansen. Idag var älsklingen lite sliten men vi följde ändå med pappa och pappa till Hassela för att äta lunch på ski resorten. Annars har vi bara myst hemma framför teven och tagit det lugnt. Hela denna helg har varit lugn och det har faktiskt varit riktigt skönt, nästa helg blir det ju Sthlm igen wooop wooppp!Mello nästa!

 

Nu blir det mys framför tvn och Ben and jerry glass.

 

 

 


       

Av Mikaela Billström - 2 mars 2013 22:40



Mina vänner, denna man är komedins ansikte. Kardashian´s är alla boring och dom tillför ingenting medans Scott borde få en egen talkshow eller likande. Han är helt fantastiskt karismatisk denna man och jag skulle inte ha något emot att hänga med honom. På en vänskaplig nivå såklart. Vilket minspel karln har alltså, det är helt fantastiskt.

 

 

 


           

Av Mikaela Billström - 2 mars 2013 16:05







Det blev en promis över till Kvissleby för att hämta ut ett paket, handla maten tills ikväll och köpa lite grejer till Miras album på Hobby affären. Medans Mira sover på bron så ligger jag och älsklingen i soffan och tittar på Solsidan och äter godis.., en lugn och mysig Lördag med andra ord.

 

Bilder från idag.







        

Av Mikaela Billström - 2 mars 2013 09:35


Hej snöiga Lördag!


Igår tog mamma Mira så jag kunde åka in och köpa nya träningskläder. Jag fick nyss nya träningskläder av Micke men det är mer inomhus och nu behövde jag utomhus eftersom jag är på långpromenader varje dag. Jag och Mira gick upp klockan 07:00 imorse så nu väntar vi på att pappa ska vakna så vi kan planera dagen. Vädret är ju som det är men något roligt kan vi nog hitta på. Igår beställde vi biljetter och hotell till melodifestivalen nästa helg. Vi var där förra året också och det var faktiskt väldigt roligt, tro det eller ej. Vi hinner nog med lite shoping också, måste ju hitta nån schysst outfit till kvällen då alla mina kläder har intorkade spyor på sig. Jag vet inte hur det kommer att kännas att lämna lillhjärtat ännu men jag tror att jag behöver detta och jag vet att hon har det bra hos farmor och farfar. Vem vet, jag kanske vänder i Gnarp och åker hem igen.. ;)


Ikväll kommer mamma och pappa hit på middag.


Hoppas ni får en fin heg raringar

 

 

 

 

Mira och bästa polarna

 

 

     
 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards