Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mikaela Billström - 1 februari 2013 21:16



 




Läste precis på Classes blogg att Sanna Redsäter är död. Självmord. Fyfan vad tragiskt, en sån fin tjej. Att man kan må så dåligt att man kan förmå sig själv att ta sitt eget liv.



Vila i frid Sanna.

Av Mikaela Billström - 1 februari 2013 20:35


 

Akuttid hos frissan!


Igår kväll färgade jag håret hemma. Jag valde en blond färg med lite ask i men det blev typ grönt. Jag har aldrig sett så jävlig ut i håret förut, jag kan inte ens jämföra det med katastroffärgningarna som man gjorde under högstadie tiden.


Imorse ringde jag runt efter en akutfrisör tid och jag fick komma till en tjej som heter Hanna som jag har varit hos förut. Hon jobbade i tre timmar för att rädda mitt hår och hon lyckades rätt bra. Jag kunde behålla mitt blonda hår då hon gjorde många blonda slingor över hela håret så nu är det ljus/askigt. Inte min favorit färg men helt okej med tanke på hur det såg ut innan.


Slänger upp en bild på håret senare.





 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards