Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Mikaela Billström - 20 februari 2013 14:59


 

 

 

Lika som bär!

 

 


Snyggingen Beyonce



 

    

 

 

 

Bullet i Gladiatorerna

 

 

 

   

 

 

 


Av Mikaela Billström - 20 februari 2013 14:36


Hej mina fina!


I morse lämnade vi Mira  hos farmor och farfar sedan åkte jag och Micke in till Maria en sväng sedan gick vi ner till stan. Vi hann knappt gå någonting där förns tandläkaren ringde och gav Micke en akuttid. Nu kom vi precis hem och Micke ligger i soffan och sover bredvid mig, han har ont för dom var tvungen att dra hans tand. Medans Micke var hos tandis så passade jag på att gå och träna, det blev bara 40 min kondition men det är ju bättre än ingenting.


Min fina Micke köpte den nya säsongen av Skilda världar till mig idag. Yeaaay..Vilken nostalgi. Nu ska jag titta lite på det medans Micke sover sedan ska vi åka och hämta lillhjärtat och handla middag.Yes, i know.. Jag är tragisk. :)




 




Gårdagen träning - Det var cirkelträning på gymet så jag lånade en baddräkt och simmade 32 längder. Ca 50 minuter.

Dagens - Seg träning men jag körde 40 minuter kondition iallafall. Alltid någonting :)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards