Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Mikaela Billström - 15 februari 2013 16:37

Vilka minnen denna låt har med sig. Jag tänker på skolavslutningarna man hade som barn, vilken lycka och vilken känsla.


Jag kommer att ha med denna låt på Miras dop. Den känns rätt i hjärtat.  

 

 


Av Mikaela Billström - 15 februari 2013 16:20

 

Hej mina fina!


Det var väl ingen som missade att det var alla hjärtans dag igår och det gjorde såklart inte vi heller. Micke kom hem med blommor och presenter till både mig och Mira. Jag fick en ny tränings outfit, jätte skön och snygg medans Mira fick leksaker och en teddy björn. Vi gjorde en hemgjord pizza och åt chockladdoppade jordgubbar och tittade på filmen Stolen. Mamma var också förbi med tulpaner och en nalle till Mira. 




    



Dagen träning blev 60 minuters kondition på gymmet, det gick lite segt idag men jag är ändå glad över att jag åkte och tränade. Den bästa träningen är den som blev av som sagt;)! Skönt att jag har  min tränings buddy som sitter i samma sits som mig och också vill tappa några kg. Vi kan peppa varandra :)!

 

 

Nu väntar jag på att Micke ska komma hem från jobbet sedan ska vi åka och handla middagen. Micke är hemma en vecka nu så det ska bli så skönt att få lite avlastning här hemma.

 

 

Ha en fin helg nu.

 

/M

 

 

   








Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards