Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Mikaela Billström - 17 februari 2013 01:00


Hej Carina!


Vad roligt att du gillar min blogg. Jag ska försöka svara på dina frågor så gott det går:)


 

1. Vad uppskattar du hos dina vänner?ge mig tre egenskaper.

Den var svår..

1. Bra lyssnare

2. Att man försöker ge någonting tillbaka, te.x Om jag frågar om personen vill hänga med på saker och jag aldrig blir tillfrågad tillbaka om jag vill följa med. Det är sårande.

3. Ställer upp och tar sig tid.



2. Har du många nära vänner?

Ja, jag har många vänner. Jag umgås med många vänner nu under min mammaledighet och det är skönt att ha vänner med bebisar i samma ålder som Mira. Man har många tankar och funderingar som man kan dela med varandra. Jag är mer för kvalite än kvantitet. 


3. Kommer du och din man vara tillsammans hela livet tror du?

Ja, det tror jag. Det var tänkt så ialf ;)!Jag har aldrig träffat en finare människa och jag är så trygg med honom.


4. Vill du ha flera barn?

Jag tror att jag vill ha en till men det får ödet bestämma, blir det inte så är jag mer än nöjd.


5. Hur många kg har du gått ner sedan graviditeten?

Jag har inte vägt mig sedan jag blev gravid. Jag sa till min bm att jag inte ville veta min vikt och hon tyckte jag var helknäpp. Jag mäter iställer, eller jag använder mina "smaljeans" som tumstock. Dom ska jag i men det är fortfarande lite kvar. Jag jobbar på det ;)


6. Dina bröllopsfoton är magiska. Du var fin i brunt hår, inga planer på att go back?

Åh, tusen tack fina du. Många säger att jag passar i brunt men saken är den att jag alltid ångrar mig efter ett tag och vill bli blond igen. Men vi får se hur det blir, det är inte omöjligt :)


7. Tycker du inte att du borde växa ifrån dina såpor snart?

Haha, Ja..eller kanske inte. Jag älskar drama, och speciellt realitydrama. Jag kopplar liksom av hjärnan då.. Så tyvärr..


8. Varför blev det Mira?det är ett ovanligt namn.

Det var en liten tjej på 1 år som dog i Tsunamin i Thailand , hennes mamma dog också. . Hon var så otroligt fin och hon hennes namn var just Mira. Jag fastnade för det namnet då jag tycker att det var ovanligt och vackert.


9. Varför samlar du på just väskor ?Hur har du pengar till dom?

Hur jag har pengar till dom?Ja, eftersom jag jobbar så får jag ju lön och för dom pengarna kan jag få väskor , det är inte alls svårt.. Nej men seriöst det är ju inte så att jag köper en väska i månaden. Det kanske blir fem schysta väskor om året så det är ju inte så himla mycket. Jag köper bara märkes väskor så jag sparar hellre pengarna istället för at köpa en väska på te.x Åhlens. Väskor är min grej, vet inte varför det blev så.. Jag bara älskar dom :)!


10. Vad gör dig arg/ledsen?

När man försöker och inte får uppskattning för det.

 

 

Jag är så himla trött nu så nu måste jag sussa. Jag har precis beställt 100 foton på Mira och det tog sin tid, mina ögon blöder.. Jag ska göra ett fint scrapalbum till henne som hon ska få   .

 

     

 

 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards