Alla inlägg den 5 november 2009

Av Mikaela Billström - 5 november 2009 18:49


Idag kom min mentor till min praktik plats för att tillsammans med min handledare ge mig ett slutbetyg för min praktik. Det gick jätte bra, kunde inte ha fått bättre och det känns grymt skönt.


Idag har det även snöat, Chanel tyckte det var helskumt så hon ville inte alls vara ute. Charls därimot älskar snön.


I morgon går jag sista dagen på min praktik, Yeesmen, Jag svängde in på ica när jag åkte hem idag för att köpa med mig tårtor till imorgon och bjuda på. Jag kommer att sakna brukarna grymt mycket. Dom är så härliga och underbara.


Har egentligen mycket att skriva men just nu finns inte orken.


Ska göra i ordning lite god mat och sen ska vi sätta oss framför tvn och se Lyxfällan och Mammas pojkar,Mina favvo program. Ikväll är det även en kille som jag vet vem där är som är med på lyxfällan. Majsans kille kommer oxå vara med en sväng då han interjuvar killen för ett jobb på biteline.




Jag slänger in ett mer seriöst inlägg imorgon.



Goodkväll M



mikemehotellet   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards