Alla inlägg den 8 november 2009

Av Mikaela Billström - 8 november 2009 16:30





hanschalle   pappanme3   

Slänger in ett inlägg mellan firandet och säger GRATTTTIS PAPPA PÅ FARSDAG!!


Köpte en tröja, ett presentkort och ett örngott där det står PAPPA ÄR BÄST INGEN PROTEST!;)haha..



Laddar upp lite nya bilder när jag kommer hem i kväll för nu ska vi åka vidare till Mickes pappa.



Solong


Av Mikaela Billström - 8 november 2009 02:39


Fördriver tiden en lördags natt med att läsa olika bloggar bla hot gossips som jag har blivet lite av beroende av.

Jag är inte ett dugg trött, men därimot känner jag mig tömd på kraft. Minsta lilla motgång känns som stor och jag kan komma på mig själv att jag tänker Vad är det som är fel?Försöker distrahera mig själv med att fixa naglarna och måla fransk manikyr och att peela in mig med en mjukgörande salva. 


Ikväll var vi på bio och såg premiären av Så olika, den var helt okej men lite för lång. Nu när vi kom hem skulle vi ha myskväll och ge varandra massage men Micke somnade, blev lite besviken över det men jag klarar mig..


  


Imorgon är det farsdag och familjen kommer hit på lunch sedan ska vi åka till Mickes familj och äta middag med dom.

Ska även göra en tårta till Mickes pappa som Helene var så snäll och hjälpte mig med att köpa ingredienser till på ica, super snällt av dig gumms..Jag och Helene bestämde även att vi skulle gå och se Coco Livet for Chanel nu i veckan om vi får någon tid till det. Vill gärna se den filmen men det känns fel att dra iväg tex Micke på en sån film..Jag tror inte han skulle uppskatta det speciellt mycket.


På fredag ska vi åka till Sthlm igen, vet inte riktigt hur länge vi ska stanna men hoppas på några dagar i allafall.Vi har inte boka hotell än men vi ska göra det imorgon.

Crap att Rabih åkte ur Idol i fredags, jag hade gärnat se han på fredag. Tyckte gott att Mariette kunde packa och dra men tydligen var jag ensam om det..Erik var sjukt bra när han sjöng "The show must go on" Vilken jävla snubbe.


Mamma ska opereras på måndag i Ö-vik så jag kanske hänger med henne och pappa dit så pappa slipper vara där själv och vänta på mamma. Han frågade om jag ville följa med på paradis badet under tiden men vet inte om jag orkar med det.

Har egentligen kursstart på min sista kurs människan socialt och kulturellt på måndag och det vet jag inte om jag vill missa, brukar vara värdefull information då.


mammapappa   


Ne, jag ska kanske lägga mig i sängen och försöka sova men jag har miljontals tankar som kretsar runt i mitt stackars huvud just nu så det kan bli svårt.,.



Godnatt 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards