Alla inlägg den 17 november 2009

Av Mikaela Billström - 17 november 2009 18:46




Idag klockan två fick Tina och Micke sin lilla Tindra.


Längtar tills vi får se underverket.





tinatova   

Av Mikaela Billström - 17 november 2009 14:02


Har mycket som jag skulle uträtta idag när jag väl var ledig men jag har inte ens kommit in i duschen än..typiskt.

Har iallafall gjort klart mitt arbeta om pri peri och postnatalt utvecklingsstörning så nu hoppas jag att min mentor uppskattar det och ger mig högsta betyg..Måste plugga hela kvällen också, känns så där..


Fick ett brev från Sundsvalls kommun idag om att jag var lasad vilket betyder att jag har jobbat tillräckligt länge inom kommunen så jag har förtur till anställning/vik. Det är ju jäkligt bra.


På torsdag ska jag följa med som elevassistent på Skvadern tillsammans med Helene, det kommer att bli intressant.Glad



Ne, nu måste jag fräscha till mig och dra in till stan. Chanel har lagt sig i mitt knä och jag vill egentligen inte väcka upp henne men jag måste, bhuuhu..Jag känner mig som en känslokall idiot när jag måste göra det.


Uppdaterar lite pics senare.


xo.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards