Alla inlägg den 20 november 2009

Av Mikaela Billström - 20 november 2009 23:57


Tjingelingen!


Har precis kommit hem från statoil. Har hyrt två filmer som vi ska titta på nu.

Idag har vi varit en sväng på Birsta och shopat, det visade sig också att några från Idol var där. Tur att jag hade med kameran (Idol nörd som jag är).


Hittade iallafall ett par Stövlar, en skiva och några nagellack. Efter Birsta åkte vi på ica för att köpa lite fredags gott :)


Bjuder på lite bilder -


 


Träffade på Mamma Linnea Helena och Annie på Birsta.



Mina nya fina nagellack.



   


Mina nya stövlar som faktiskt kommer ifrån Dinsko, inte riktigt min affär men jag tyckte om dessa skor. Ca 550:-, som hittat med andra ord.



 


Snuffsen och jag äter på Birsta city.



 


Mamma och Annie lär mörda mig för att jag publicera denna bild, men jag tyckte den vart bra.



 



Haha, ja,vad ska man säga.. Ni kanske känner igen dom här?


   


     


Finally!!Nu är den färdig. Visst vart den snygg?Har bara kastat på några kläder för att se hur det blev och jag är hel nöjd. Nu har jag ett till ställe att hänga mina kläder på..Fan, jag måste verkligen rensa ut en massa gammalt. Varför är det så svårt att skiljas ifrån just kläder?hmm..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards