Alla inlägg den 27 november 2009

Av Mikaela Billström - 27 november 2009 22:31




Hittade en bild på mig och Sara från min möhippa. fatta hur seg jag var på denna bild?Ett gäng brudar kommer och hämtar mig uta förvarning tidigt på morgonen.

Jag fiick inte ens chansen att göra mig i ordning, men grymt kul var det.


Jag kommer att minnas den dagen hela livet, då mina vänner firade mig..


Ni är mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är- 

Av Mikaela Billström - 27 november 2009 22:23


Fredag, Finns det någon härligare dag?


Idag har jag bara varit hemma och julpyntat. Sara kom förbi och jag hjälpte henne med håret, färgade både utväxten och askblonda slingor. 


Imorgon ska vi på hockey och se Timrå- Lindköping(tror jag att det var)Sedan ska vi ut och äta på nån fin resturang sedan blir det bio, flickan som lekte med elden.


Just nu kollar jag på Idol. Shit, Erik är riktigt het ikväll. Han banar dom andra längst golvet. :)
















Av Mikaela Billström - 27 november 2009 00:05

Hejsvej!


Idag har jag varit in på Ikea och köpt lite jul pynt. Var även på media market och kollade på en ny mobil. Tänkte köpa nya HTC Tatto som jag fastnade starkt för.


Har precis krypit ner i sängen och satt på en film som jag ska kika på.

Tänkte lägga mig i tid ikväll för en gångs skull, Micke ligger redan bredvid mig och snarkar som en tok..Inte så attraktivt ;)..men han är söt ändå.


Uppdaterar mer imorgon.


Sleeptight 2Night.







dildomamajag   


Jag och mamma hemma hos Sandra på sexparty -08. En rätt skön bild faktiskt.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards