Alla inlägg den 10 november 2009

Av Mikaela Billström - 10 november 2009 20:33


Eftersom jag tycker att Carolina Gynning är Sveriges vackraste kvinna så har jag googlat på henne nu under kvällen, personligen tycker jag hon var snyggast när hon hade ljusbrunt hår med blonda slingor men jag gillar även den här färgen och funderar starkt på att färga mitt hår så. Kommer nog bli snyggt med lite extension till..


  





Har även suttit och sökt efter en vinter jacka till Chanel men det är svårt. Hon är för liten helt enkelt, ingenting passar.. Hittade en urgullig rosa vinterjacka med päls på men den var så klart för lite den också Rynkar på näsan..

Micke kläckte den bra idén att vi kunde ju gå och köpa en i sthlm till helgen, så jag hoppas att jag hitta en då.

Hon fryser och skakar om vi är ute mer än tio minuter nu så det är lite panik, när snön kommer lär hon inte ens vilja gå ut genom dörren..




Ne, nu måste jag återvända till böckerna. Har försökt fått tag på Carolinen ikväll och hoppades på att hon hade samma nummer i dubai som hon har hemma men det visade sig snabbt att jag hade fel. Du kan väl höra av dig till mig så fort du kan gumman, I need to talk whit you..



Av Mikaela Billström - 10 november 2009 18:23

 


Under tiden mamma opererades gick jag och pappa och badade på paradise badet. mamma skulle vara klar vid tre tiden men klockan sex ringde hon och berättade att operationen inte hade gått så bra..Urscha, tyckte så synd om henne men idag mår hon mycket bättre. Var dit imorse med Annie och fredde med lite filmer och godis.






Mickes fina mamma och Chanel på farsdag!!





 


Maria Jörgen och Hans på farsdag.




Jag och mina små älsklingar.



 



"Pappa är bäst, ingen protest"!



   











Imorgon ska jag på skolan och ikväll är det bara pluggning som gäller..Vill hellre åka ut på birsta och kolla på kläder och hårfärg men jag har verkligen inte tid med det just nu :(Buy the way, jag har bestämt mig för att färga håret mörkare. Funderar på att göra det innan Sthlms resan.




Nu måste jag börja med middagen.


xo



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards