Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Mikaela Billström - 2 oktober 2010 21:22


Vaknade ganska sent idag, har haft dåligt med sömn dom sista dagarna. Jag åkte in på Mickes jobb och plockade upp honom sedan åkte vi ut till Birsta för att titta på en jacka och nya skor till mig men jag hittade ingenting. Absolut ingenting. Jag blev bara irreterad så vi åt en god middag sedan åkte vi på hemmakväll för att hämta ut min nya och sista bevilly hills box så nu blir det maraton hela kvällen.


Gud vad jag längtar bort just nu.. Ska bli så himla skönt att åka iväg till Stockholm och bara slappa och göra det man vill med dom man tycker om. 


I morgon ska jag jobba så jag måste upp tidigt så jag behöver sömn inatt :)


Ha en mysig Lördagskväll.


Love M



     

Av Mikaela Billström - 2 oktober 2010 01:32


Det har varit en annorlunda dag. Var så mycket som jag skulle göra på min lediga dag men inget blir som man har tänkt sig. Egentligen skulle jag faktiskt ut en sväng ikväll men det blev som det blev med det. Jag har ingen lust att gå ut när nån i min omgivning är uppgiven..Och hon som jag skulle ut med hörde inte av sig av olika anledningar. 


Sitter nu uppe och tittar på film. Är inte alls trött så kommer att få svårt att sova. Sitter och filosofera över allt som har hänt den sista tiden och vad som kommer att hända. Jag sitter och väntar på ett samtal, eller i allafall ett sms. Men jag får inget svar. Får veta att du är ute och festar, känns det rätt?Jag tänker inte sitta och döma och speciellt inte här. Alla har sina sätt att tackla olika situationer men att sticka huvudet i sanden tror jag bara kommer att bli jobbigare..Man kan inte rå över sina känslor men man måste alltid stå upp för dom.


Jag ser dig fortfarande som min vän men hör du inte av dig ser jag det som att du vill det.


Imorgon ska jag åka till Birsta. Ska köpa present till Majsan som jag inte har gjort än.. Ska även titta på några nya skor..Har ingen lust till nått just nu men det känns säkert bättre imorgon när jag vaknar..Jag hoppas på det   


Love M




  




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards