Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Mikaela Billström - 24 oktober 2010 21:04


Ser ni likheten?




  




  

Av Mikaela Billström - 24 oktober 2010 17:11



 



 Tycker ni den lilla tjejen ser road ut?Den här kvinnan skrämmer mig, på riktigt. Om ni har sett Svenska New York fruar så vet ni vad jag talar om. Hon lever för sin dotter och hon gör allt för att få in sin dotter på auditions och liknande. Hon säger hela tiden att "Erika är en star" Och "Erika kommer att bli den nya Madonna". Erika själv har inte mycket att säga till om, hon ser mest rädd ut när Gunilla får telefonsamtal.


Hon kväver henne. Undra vad som händer i framtiden?Jag ber till gud att inte Erika får psykiska men av den här cirkusen. Mindrevärdighets komplexen är ju iallafall ett faktum.


Av Mikaela Billström - 24 oktober 2010 16:59


Har länge funderat att göra ett "nosejob" men har inte riktigt vågat. det ser så himla läskigt ut när dom slår av näsbenet. Men nu finns det ju andra alternativ som jag tror att jag kommer att testa.


Nu kan man ändra näsans form med hjälp av injektioner. Man kan t.ex räta ut en sne näsa, skapa en uppnäsa mm. I mitt fall vill jag att min lilla "knöl" som jag har på näsryggen ska väck så jag hoppas dom kan göra något åt det. Sveriges största bloggerska har ju fixat sin näsa med hjälp av injektioner, synd bara att hon redigera sina bilder så man knappt ser att det är hon. Skulle verkligen vilja se en äkta före och efter bild på henne.



Ska ringa dom på Adam och Eva kliniken och fråga.


  

Av Mikaela Billström - 24 oktober 2010 13:53


Jag förstår att det är intressant att snoka i andras liv - jag är precis likadan men jag förstår inte vad ni har fått allt ifrån. Jag har fått höra ifrån fem olika personer den här veckan att jag och Micke inte skulle vara tillsammans längre?Jag vet inte var ifrån det kommer men där är i allafall inte sant. Ni kanske har uppfattat det så för att jag inte har skrivet någonting om honom den senaste tiden men anledningen till det är att vi faktiskt inte har hunnit träffa varandra. Han har jobbat väldigt mycket och när han väl har varit ledig, ja då jobbar jag. Men nu börjar det bli lite bättre och vi ska ju snart resa bort och det kommer att bli väl behövligt.  


       



I allafall,  Jag var ju ut igår och det är någonting jag bittert ångrar idag. Jag vart på tok för full och gjorde av med en massa pengar, fast går man bara ut en gång per halvår kanske det är rätt okej ändå. Jag gruvar mig för att ringa mina vänner för att få en uppdatering om gårdagen för jag har verkligen inte många minnen av kvällen..


Har precis laddat hem dom två sista avsnitten av Jersey shore.  Jag ska spara dom en stund för när jag väl har sett dom så kommer det infinna sig ett stort tomrum, jag är helt beroende utav den serien. Tragiskt men sant. 


I veckan ska jag till komvux. Jag hatar ordet komvux, det låter som dagcenter typ. Ska iallafall läsa upp matten för att senare kunna göra högskoleprovet. Vi får se hur detta slutar..


Nu ska jag väcka upp Micke som fortfarande sover och sedan ska vi gå på ica och handla mat. Tänkte göra en sallad eller dyligt.. Känner mig sjukt tjock idag   ..



Hoppas ni får en fin dag


Xo M



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards