Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2010 22:00



Har fått kontakt med Charls uppfödare. Jätte kul att prata lite med henne och hon länkade även en sida till Charls bror, Algot. Dom är rätt lika faktiskt om man bortser ifrån att Charls väger dubbelt så mycket   


  


Lilla Algot




Lovade henne att lägga upp lite biler på lillgubben min.




  

Charls


  

Charls hemma hos farmor och farfar


 

Charls nybadad



Charls


    


Jag och Charls


  

Charls i skogen


 

Charls och lillasyster Chanel när hon bara var 14 veckor gammal..


 

Charls leker med sin nya lillasyster



 

Charls hatar katter..


  

Chillar


 

Ren och fin ska man va´



  

Jag och Challe



Chanel dominans juckar på Eva´s chihuahua


     


Ute i regnet..



   

Med pappa i skogen

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2010 20:52


Jag tycker att ha en sidecut är supersnyggt, speciellt om man har lång hår. Men jag vet inte om jag vågar.. Men om man skulle ångra sig så går det lätt att dölja och håret växer ju ut.


  ( Bild lånad från googel)


Det är ju trots allt bara hår..

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2010 16:19


Snälla Kanal 5, kan ni inte texta när Nemo från Kungarna av Tylösand  pratar (eller stönar)?Jag vill verkligen höra vad han säger med det är rent ut sagt omöjligt..


  




Det är nog mycket intelligenta saker han har att säga.. Kolla bara på hans tatuering..

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2010 14:08


Malou möte Bingo Rimér i efter tio igår morse och jag kände en liten frustration. Alltså, Malou som ska vara så himla välutbildad, smart, som inte föraktar någon mm mm. Men i denna interjuv ser hon ner på Bingo, man ser det så himla väl. Hon försöker inte ens dölja det. Det stör mig, Malou med sina fina vokabulär och sina kläder ifrån någon dyr boutique på stureplan.. Du ser ner på andra människor. Bingo kommer öppenhjärtat till din interjuv och du gör inget annat än att pikar honom, på ett elakt och fult sätt.



  




Bingo har precis skrivet en bok som heter "En flick fotografs bekännelse"

Jag ska beställa hem boken för jag tror den är galen..Precis som han :)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards