Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Mikaela Billström - 29 oktober 2010 19:46

       



På fredag blir du min. Det är ett år sedan jag såg dig sist men på Fredag ska jag besöka ditt nya hem i bibliotekstan i Stockholm sedan ska jag ta med dig hem.


Denna gång ska jag inte lämna kvar dig, jag lovar..




Av Mikaela Billström - 29 oktober 2010 19:33


Fick ett erbjudande att börja blogga på myshowrom.se och jag tror att jag kommer att göra det. Det är jätte kul att så pass många följer min blogg varje dag men det känns som att bloggplatsen.se har dåligt med olika funktioner. Dessutom så laggar det så fort det är mycket folk inne.. Den som lever får se..


Just u sitter jag på mitt köksbord. Jag har precis tagit en dusch och på mig har jag Mickes alldeles för stora peek cardigan och ett par hotpants. Jag har precis satt in en potatisgratäng i ungen och ska snart börja steka oxfilen. Det är fredag. Så himla skönt med helg även fast jag ska jobba imorgon. 


Igår kväll färgade jag mitt hår. Vart Champange färgen som jag brukar köra med, den färgen har en mer naturlig ton och man slipper det där "gula" som man lätt drabbas av när man är blondin. Satt även i förlängningen i morse så nu är mitt hår som det ska vara igen.




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards