Alla inlägg den 21 december 2010

Av Mikaela Billström - 21 december 2010 14:25


Jag slutade tidigare idag så snart ska jag springa iväg till ica och köpa hårfärg. Ska nämligen göra mitt hår ljusare. Vadå beslutångest?Haha, för några veckor sedan skulle jag bli brunett men nu ska jag blir ljusare igen. Var in på Petra Tungårdens blogg igår och blev helt hypnotiserad utav hennes blonda svall..


Ikväll ska jag till farfar med familjen. Inte varje dag man träffar honom så det kan ju bli roligt..



Nu ska jag och Sara dra bort på ica..



Xox


M



  






Av Mikaela Billström - 21 december 2010 14:07


Jag önskar mig skivan "Så mycket bättre" i julklapp. Jag är lite små kär i Plura faktiskt,

Han har en skön distans till livet och tar allt med en klackspark.. Han är en sån där karl som

luktar svett och har trasiga strumpor men på något sätt har dom något som drar till sig brudarna.

Jag tror att det är det är hans "Jag skiter i vilket" attityd som gör det, som pricken över i:et ungefär..


"Du vill höra kärlekens tunga,säga orden igen,.Kärlekens tunga, kärlekens tunga,aldrig skall du glömma mig."


Jag älskar den här versionen utav "kärlekens tunga" som den hyper snygga September har gjort.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards