Alla inlägg den 5 december 2010

Av Mikaela Billström - 5 december 2010 20:20


Vad kan man annars göra när man är lamslagen än att titta på gamla repriser på webb tvn. Jag har precis upptäckt en ny och mycket underhållande serie, nästan lite som Jersey shore fast med mer hårspray, make up och om möjligt - ännu mer dramatik.



  




Ser ni likheten mellan tjejerna nedan? Den första tjejen är Olivia ifrån Jerseylicious och den andra är Snokki från Jersey shore. Dom är grymt lika, Samma tacky make up, solbrännan, fluffiga håret mm.. Att Olivia får kalla sig själv för Make up artist är en aning skrämmande ..


Is it a Jersey thing?




  

Av Mikaela Billström - 5 december 2010 15:30


Hejhej!


I fredags när jag jobbade så träffade jag vårdtagare som hade magsjuka men eftersom jag alltid tänker att "det där händer inte mig" och för att jag är för medmänsklig så stannade jag kvar hos dessa magsjuka och försökte hjälpa dom så gott jag kunde.


På dagen var jag precis som vanligt, märkte inge konstigt men tidigt på Lördags morgonen vaknade jag av att jag kräktes rakt ut. Sedan låg jag med skurhinken bredvid soffan till klockan 23:00 på kvällen då jag lyckades ta mig till toaletten för att pinka. Jag kräktes några gånger till i natt också, jag vågar inte äta något för då kommer det att komma upp igen..


Det är verkligen psykiskt jobbigt att må så fruktansvärt illa men det börjar bli lite bättre nu, som tur är. Men jag måste sjukanmäla mig imorgon iallafall. Man ska väl vara hemma minst två dagar extra sedan man har tillfrisknat annars är man en smittbärare.. 


En positiv grej är ju att man kanske droppar några kilon ;)..



  


(Bild från googel men den visar på ett ungefär hur min helg har varit..Och jag som hade sett fram emot denna lediga helg så länge :(.. )

Av Mikaela Billström - 5 december 2010 15:22


Lady Gaga har stängt ner sin twitter och facebook sida tills dess att en 1 miljon dollar har samlats in till forskningen omkring Aids/HIV. När pengarna är insamlade så kommer Gaga att återuppstå igen..


  


Tills dess, RIP!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards