Alla inlägg den 11 december 2010

Av Mikaela Billström - 11 december 2010 21:10


Hejhej!


Idag har jag och Micke varit ute på Birsta och shopat lite. Tanken var att vi skulle köpa julklappar men när vi väl kom till Birsta så försvann alla våra idéer kring vad vi kulle köpa så istället köpte vi lite små saker till oss själva.




 



Kan varmt rekommendera dessa myströjor ifrån Gina tricot. Dom är jätte sköna och sitter dessutom snyggt. Perfekt att ha när man vill vara en "mjukis"..


199kr , som hittat..






Lindex har en massa snygga vantar och mössor. . Jag hade jätte svårt att välja :)




   


Tjocka knästrumpor ifrån Gina tricot. Jag hatar att använda vanliga strumpbyxor och använder bara stay ups eller vanliga knästrumpor. Det är dessutom mycket snyggare..





  


Korsett och trosor ifrån Lindex. Jag är lite beroende utav underkläder och har alldeles för mycket utav det men ändå kan jag inte låta bli att köpa. Det är lite som godis, dom är så söta så jag kan inte låta bli att köpa.




Jag har precis fått ner alla avsnitt utav The real housewives of New Jersey säsong 2. Det är dramatik på hög nivå så jag kommer sitta som klistrad framför tvn. Om ni är missat denna geniala serie så tycker jag att ni ska ge den en chans..



  


Mina två favoriter ifrån serien Dina och Theresia - i sitt esse..



I morgon ska jag jobba så blir en relativt tidig kväll..


Ha en underbar Lördags kväll


Xo

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards