Alla inlägg den 3 december 2010

Av Mikaela Billström - 3 december 2010 22:11

Upptäckte precis en sjuk grej.. Om man googlar på Mikaela så kommer min blogg upp som trea, alltså "Mikaelan", strax efter Mikaela Forni som ligger som tvåa..




Hur sjukt är inte det?Roligt såklart, men sjukt är det..


Av Mikaela Billström - 3 december 2010 22:05


Marc Jacobs har lanserat annorlunda och snygga smycken. Smyckerna är färgglada, annorlunda och otroligt söta. Finns att beställa på MJ´s hemsida.. 


Kanske en annorlunda julklapp till syster, tjejen eller varför inte din mamma?



      

Av Mikaela Billström - 3 december 2010 21:36


Josefine Bornebusch har blivet fotograferad för tidningen Plaza kvinna. Smyckena som Josefine har på sig kommer ifrån NK details, hon är alltså inte bara Sveriges vackraste kvinna och en otroligt bra skådis utan hon har bra smak också   ..


I like.



   





  





Av Mikaela Billström - 3 december 2010 15:58


Hej mina raringar!


Efter jobbet idag så åkte jag och Micke in till Birsta för att shopa lite. Jag var i behöv av lite hårprodukter ifrån Kerastas (Det absolut bästa märket för torrt hår). Köpte även lite nagelvård, vax och lite annat på Kicks. Efter det åkte vi upp till Media market för att titta på den nya ipad:en som precis har kommit ut och det hela slutade med att jag köpte en.




   


Jörgen, Marias kille hade mer eller mindre en kampanj för denna ipad när vi var där och fikade i Onsdags. Jag sa att det är ju bara onödigt att köpa en sådan när man har en macbook men han trotsade på och sa att det var det enda rätta att ha. Jag flinade och sa typ "Ja, säkert. Vilken nörd".,


Men vad sitter jag med nu?Taadaa,. 


En sak är säkert, den är jävligt snygg, Nu gäller det att hitta en snygg väska att ha den i, undra om LV kommer att lanserar några ipad väskor? ..   



Föresten, är det någon som vill köpa en pc?Känns lite överdrivet att ha två appel och en pc när man bara kommer att använda en.


Nu ska jag sova en stund, är så himla trött.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards