Alla inlägg den 23 december 2010

Av Mikaela Billström - 23 december 2010 14:43


Har precis kommit hem ifrån stan. Hade två klappar kvar att inhandla och det gick över förväntan att faktiskt, var inte så himla mycket folk ute.. 


Just nu sitter jag tillsammans med Nellen på badrumsgolvet. Det är så himla varmt och skönt här. Golvvärmen och handukstorken är på full speed så det är säkert 35 grader varmt här inne nu. Skönt när man fryser om fötterna men andra ord..


Nu ska jag sätta på skivan "så mycket bättre" som jag köpte på Statoil nyss. Trodde först att micke kanske hade köpt den i julklapp men det hade han inte sa han så jag passade på att köpa den till mig själv i julklapp. Jag är helt lost i låten "kärlekens tunga" med September :)


  





Om en stund ska jag promenera på ica för att köpa hem lite inslagningspapper och sånt. Måste även handla hem lite julmat, jag är inget direkt fan utav julmat med en del saker är goda. Nellen ska få något gott ifrån sharken nu när det faktiskt är jul..



    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards