Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Oj där tog vi i ..

Av Mikaela Billström - 28 oktober 2011 01:09


Ligger just nu i sängen och tittar på reprisen utav Robinson och äter Polly. Resan hit gick bra, vi körde hit på tre timmar så det gick ju på ett kick. Ska strax ta en bubbelbadoch dricka ett glas mousserat vin och bara relaxa..



 



Med positiva nyheter kan vi ha en skön och avslappnande helg här i Sthlm.. Det känns helt underbart :)


TTYL




(Ska man ens bry sig när en person skriver en kommentar och inte ens vågar skriva under den med sitt namn?Förmodligen inte.. 

Men i alla fulla fall - Jag hade skrivet om vad jagtycker om fejk industrin när det kommer till väskor, om du tycker det är lika fejk att fylla ut läpparna så go ahead..Just när jag får dessa korkade kommentarer så är jag jätte glad över att Micke har laddat ner en App till min Iphone där man nästan alla gånger kan se vem som äger IP numret.


Undra vem av oss som är fejk egentligen ??!Stå för vad du tycker istället.


Jag vet att jag inte ska bry mig, jag brukar inte ens publicera kommentarerna men ja..

 
 
Ingen bild

Terese

28 oktober 2011 23:36

Ville inget illa, menade inte att såra med min kommentar. Men för mig är det ingen skillnad, fejk som fejk. Vi alla fejkar på ett eller annat sätt. En del genom att enkelt färga håret, andra genom dyrare behandlingar och ingrepp. Det är samma sak som med kläder och accecoarer, man målar, skapar en bild av något eller någon man vill vara. Men det är ju mitt sätt att se på saken, du skrev om ditt sätt.
Ha en fin semester =)

Mikaela Billström

30 oktober 2011 17:52

Haha efter ditt resonemang förmodar jag att du går runt naken?!Du säger ju emot dig själv på ett sätt som nästan är skrattretande. Som du skriver "Vi alla fejkar på ett eller annat sätt" vilket du har rätt i men eftersom jag har fejkat på ett sånt tabu fullt område som en läppförstorning så ger det dig rätt att lägga en sån obotligt dum kommentar?Du skriver en direkt kränkande kommentar sedan när jag kollar upp din Ip adress är det en helt annan ton, då önskar du tillomed mig en trevlig semester. För mig är det falskhet - rätt igenom. Jag hoppas att du slutar att läsa min blogg nu både för min och för din skull, för vem vill se mina enorma FEJK läppar?..Herregud..

 
Ingen bild

Terese

31 oktober 2011 10:53

Direkt kränkande?
Falskhet-rätt igenom?
Jag skrev att vi alla fejkade- ÄVEN JAG!!! Det är varken mer eller mindre fejk eller tabu, bröstförstoring, hårfärg... kopia av en väska. Samma samma - fast olika.

I rest my case.

Mikaela Billström

31 oktober 2011 18:46

"Hoho...undrar om alla brudar med plutläppar känner likadant? Trodde du gillade fejk!!"

Vart finns logiken i att du fäller en sådan kommentar sedan i nästa andetag så skriver du att "alla fejkar på något sätt - Även jag"?..

Helt ärligt, bespara dig att svara.. Vi struntar i detta nu..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards