Alla inlägg den 3 december 2011

Av Mikaela Billström - 3 december 2011 16:19



Jag älskar verkligen den här låten men igår när jag såg den här videon på MTV så blev jag lite fundersam.. Alltså seriös, hur gammal är Maria Carey?42?och hur gammal är Justin Bieber?16-17?Jag får känslan av att dom två ska ha någon slags romans i videon, får inte ni det? Hon står och åmar sig och skakar  på underlivet, flörtar och utbringer slängkyssar medans han står och dreglar.. 


Med risk att låta som en tant så dissar jag denna video.. Men låten är en utav dom bästa jullåtarna som har gjorts.



Av Mikaela Billström - 3 december 2011 16:15


Ja det är man inte bortskämd med.Har jobbat fem helgen i rad nu tror jag så det är verkligen skönt att få vara ledig nu. Ikväll ska vi på hockey, Timrå möter Brynäs, Hoppas på vinst men det är någonting som man inte är bortskämd med direkt, Jag lyssnar just nu på Zlatans självbiografi och nu har jag fastnat i ett Zlatanstadie. Jag sitter på Youtube och kollar på klipp, jag kan inte få nog av att se hans mål och olika konster. Vi svenskar ska vara stolta över att världens bästa fotbollspelare är svensk. Jag är i alla fall det..







     



Nu ska jag ta en dusch och ladda upp inför hockeyn.


Xo M




   



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards