Alla inlägg den 23 december 2011

Av Mikaela Billström - 23 december 2011 21:13

Hej mina fina!


Efter jobbet idag gick jag nerpå stan och köpte hårfäg. Jag måste verkligen färga håret nu, jag köpte en pärlblond färg och jag hoppas verkligen att det blir bra annars blir blir jag galen. Efter stan åkte jag på ica och möte upp Micke för storhandling, vi har nu köpt all julmat så nu vågar jag knappt öppna kylskåpet för det kommer att ramla ut varor. . 


Jag kollar just nu på Järnets äglar medans jag pysslar med julklapparna och städar. Den filmen ger mig verkligen julkänsla och är ni nörd som jag och tycker om svenska filmer så se den :)..Speciellt vid jultider.


 



I dag mår jag mycket bättre. Jag har fått lite distans till allt nu och jag vet vad jag har gjort och vad jag inte har gjort. Det räcker för mig. Jag tar inte längre åt mig om vad som sas och det är skönt att min hjärna har börjat att fokusera  på andra saker, som te.x att jag ska fira Jul imorgon med mina närmaste och det kommer att bli helt underbart.


GOD JUL MINA NÄRMASTA! NI ÄR VÄRLDEN FÖR MIG!


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards