Alla inlägg den 11 december 2011

Av Mikaela Billström - 11 december 2011 22:19



 




Efter en lång och ansträngande helg på jobbet så är jag nu hemma och myser framför brasan. Jag ligger i soffan och tittar på Americans next model Allstar på webben.  Det är den senaste säsongen och nu är det deltagare från tidigare säsonger som är med och tävlar och det görsäsongen till den bästa ever!Gillar ni ANTM så kommer ni att älska denna säsong.


Detta är min favorit, Allison..


   



Let’s be honest here - Hon ser faktiskt ganska läskig ut med stora ögon och stor mun men jag tycker att hon är så himla orginel och vacker.



En annan favvo är Lisa.. Hon är inte frisk någonstans.. Men hon är så himla ball.

Hon har också ett orginelt ansikte men hon är också väldigt vacker.


 


    






Ska inte berätta alltför er som kommer att titta på säsongen men det blir en hel del drama..

Tjejen som vinner blir diskad pga av att hon b.la har gått ut på facebook och sagt att det var hon som vann tävlingen.

Inte direkt ett smart drag.. HAHAHA







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards