Alla inlägg den 4 december 2011

Av Mikaela Billström - 4 december 2011 16:33

Hej mina fina!


Känner ni igen känslan av att ni känner att ni måste hitta på något när ni är ledig? Jag hade den känslan hela förmiddagen men sedan kände jag, Ne vad fan.. Jag skiter i det, det står ju i bibeln att vi ska vila på den sjunde dagen så varför ska det vara så tabu att ligga kvar i soffan hela dagen?Det är nog bra för mig att ta det lugnt och ladda upp batterierna lite, det är mycket på jobbet nu.. Mycket mer än vanligt.



 


Jag just nu..



I natt så satt jag uppe och fixade mina Efva Attling smycken. Jag upptäckte då att jag hade tappat bort min Efva fjäril, jag är rädd för att jag har lämnat smycket på hotellet i Sthlm föra månden ;(.. Har jag tur så kanske jag hittar igen det. Silverputset som jag köpte i Torsdags var helt otroligt. Jag doppade ner smyckerna i ett silverbad i ca fem sekunder och sedan såg dom ut som nya. Ni ser på bilden nedan hur medlet ser ut. Det kostade under hundralappen så det var ju inte dyrt heller.. Fanns även för guld.


 



Idag är det den 4 December vilket innebär att det är Nathalies 25års dag. Jag ska till graven snart och sätta ett ljus. Det är säkert redan ett eldhav där, som alltid. Njurunda är varmt, många kommer fortfarande ihåg Nathalie och vad som hände henne.. Och hur skulle man egentligen kunna glömma?


Grattis Natta på din dag!


Här är en dikt som jag och Jennifer skulle läsa för nathalie  på minnescermonin som våran klass hade fixat i hedbergskas Aula.

Jag fega ur så Jennifer fick gå upp och läsa den själv men jag har alltid kommit ihåg våran dikt för den har så många minnen.



En stor smärta det kände vi alla

Många tårar, vi kände dom falla

Du som alltid har haft en stor plats i våra hjärtan

men nu finns också den där hemska smärtan

kommer vi någonsin honom förlåt

Känns som att jag alltid på insidan kommer att gråta

Natta, min kära vän

trodde aldrig jag ville le igen

Ditt varma och goda hjärta, jag har aldrig känt en sådan smärta

Alla dör ju någongång men varför är det så?

Snälla Gud, hon var ju så ung varför lät du henne gå?


Det är en sak som jag aldrig kommer att förstå...





Ha en fin Söndag..


Xoxo M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards