Alla inlägg den 21 december 2011

Av Mikaela Billström - 21 december 2011 22:49










Jag älskar dessa armband ifrån Cara collection. .

Dom har många fina färger och en del av pengarna går till välgörenhet och det är ju bra.

Då kan ni vara fin både på utsidan och på insidan ;)..



 

Av Mikaela Billström - 21 december 2011 22:13


Ligger hemma i soffan och äter kvällsfika och tittar på The real housewifes of Beverly Hills. Jag älskar den serien.. Som ni kanske vet så begick Taylor Armstongs make självmord strax innan säsong 2 skulle börja visas. Så himla tragiskt, man tror att dom har det perfekta äktenskapet och sedan visar det sig vara tvärtom. Måste vara fruktansvärt för henne att dela detta med hela världens..


 


Taylor och hennes avlidna make.



   




Jag och Micke sprang ner på stan efter jobbet för att köpa dom sista julklapparna. Jag köpte till Syrran, mamma, pappa , Maria och brorsan. Jag tror att jag fick till det rätt bra faktiskt..  Vi har väldigt mycket att göra här hemma innan jul, jag skull ha behövt att åka ut på Birsta city och köpa lite hem så som blommor, glas, dukar et.c Det är mycket små grejer som jag inte får glöma..

Det ska bli härligt att vi på pappas sida släkten ( minus farmor då)ska fira tillsammans hemma hos oss. Det blir lite som en invigning här hemma. Första julen liksom..Eller det stämmer ju inte riktigt eftersom jag har bott här från att jag var 2 år tills jag var 19 år men det blir ju liksom nytt för mig och Älsklingen. Vi har nu rivet tre väggar och lagt nytt golv hela nedervåningen.

Vi ska även tapetsera matrummet och göra det lite mer" lantlig". Nästa steg blir att vi byter ut hela köket men det blir nog inte nu på ett tag. Jag är måttligt less att bo mitt i en renovering nu..


Nu är klockan 22:30 och Micke står fortfarande och snickrar. .Ska försöka övertala honom att lägga ner för idag nu. Det finns ju mycket mer mysigare saker att göra. Det är liiite ensam i soffan..


X



                     


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards