Alla inlägg den 25 december 2011

Av Mikaela Billström - 25 december 2011 16:26

 







 





 


   







   

Av Mikaela Billström - 25 december 2011 15:43


Hoppas att ni har haft en riktigt bra jul för det har jag haft. Jag firade jul hemma med familjen och släkten, vi hann precis bli klara med golvet och väggarna så det känns så himla bra. Vi har förstås lite kvar att fixa men det får bli en annan gång.. När klockan hade blivet 21:00 så åkte vi hem till Hasse och Anette för att fira lite med dom. Det är så himla skönt att komma dit och runda av julen och all stress som det har fört med sig.


Jag fick en mängd av fina julklappar.. Jag kan berätta för er vad jag har fått.


Micke - En locktång och ett limited edition armband ifrån Efva Attling. Det finns bara 999 exemplar och jag fick serienummer 452. Tru colour heter det och är enligt mig så himla fint. Jag bloggade om det armbandet för några månader sedan men jag trodde aldrig att det fanns att få när det bara fanns i få utgåvor. Det är nog mitt finaste Efva smycke just nu :)




 


Mor och Far - Presentkort på Birsta city. Mamma vet hur det ska vara hon ;)


Lillasyster - En morgonrock och hårprodukter ifrån sachajuan. Testade produkterna igår och jag tyckte att dom var riktigt bra. Fick även en ansiktslotion.


Maria- Två olika Ansiktsprodukter. Kommer inte ihåg vad märket var men dom var helt underbara.Var bla en scrub med som tog bort döda celler så min hy känns som ny igen. 


Hasse och Anette- En morgonrock, en pyjamas, en router, Tio nummer av Nu i veckan direkt hem i brevlådan, Presentkort på IKEA, och två jätte fina tofsar. Tofsarna har blivet lite av en tradition nu eftersom dom tycker att jag är som Maria Montizami. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang men jag tycker att det är lite roligt så jag tar inte illa upp, tvärtom.


Kusinerna- Pippi tofflor.


Har säkert glömt någonting nu ..


Ikväll får vi se vad staden har att erbjuda. Väntar på att Emelie ska höra av sig nu sedan får vi se vart kvällen tar oss.



Ha en underbar Juldag.


X


     


Jag och Emelie på Gatufesten.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards