Alla inlägg den 18 december 2011

Av Mikaela Billström - 18 december 2011 22:38


FILMTIPS! 





Ett gäng brittiska ungdomar ger sig ut på en resa i Medelhavet som utvecklas till en mardrömsfärd. Sju ungdomar som möts på en klubb bestämmer sig för att fortsätta utekvällen och festandet till havs, ombord på en lyxyacht. Men det hela urartar snabbt till en våldsam kamp om liv och död..






         



Filmen är riktigt bra så jag kan vekligen rekomendera den.


Den får 4,5    utav 5 möjliga.

Av Mikaela Billström - 18 december 2011 22:16


Hej Hej!


Ikväll var vi i Västanås kapel och tittade på när mammas kör sjöng julsånger. Det var riktigt fint och jag fick en julkänsla,. Den första julkänslan detta år faktiskt. Just nuligger jag och hundarna i soffan och tittar på film och äter godis. Jag är ju ledig imorgon så då tänkte jag försöka fixa några julklappar.


Jag och Ballen just nu..




         


Renoveringen här hemma går framåt.. Vi har rivet några väggar och lagt nytt golv och lite annat så det blir ett rejält ansiktslyft. Vi ska väl sätta in ett nytt kök också men det får bli ett senare projekt. Igår så unnade vi oss en middag på Stekhuset för att vi hade jobbat så hårt hemma. 


       



Köpte två filmer på Ica som jag tänkte titta på nu.Ena filmen heter The perekt getaway och jag har sett den förut men den är jävligt bra. Micke får jag nog inte med för han står och sågar och spikar för fulla muggar :(


Ha en fin kväll


X M



 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards